Kontorsflytt
Dags att flytta till nya lokaler? Då kan vi hjälpa er genom hela processen, från packningshjälp, nedmontering, flyttstädning, leverans, eventuell lagerhållning, återbruk och uppackning i de nya lokalerna, en tjänst för hela flytten.
Dags att flytta till nya lokaler? Då kan vi hjälpa er genom hela processen, från packningshjälp, nedmontering, flyttstädning, leverans, eventuell lagerhållning, återbruk och uppackning i de nya lokalerna, en tjänst för hela flytten.
När ni ska flytta kan vi erbjuda er en tjänst för allting, så ni slipper fokusera på mer än själva kravställningen. Är det ett större uppdrag där det krävbs projektledning kan det vara bra att använda vår tjänst flyttprojektledning. För en mindre kontorsflytt är det vanligast att man behöver hjälp med flyttstädning, nedmontering av kontorsmöbler och andra fasta inventarier, återbruk och återvinning samt eventuell lagerhållning, leverans och uppackning. Vi kan erbjuda er en komplett lösnig för hela flytten, så ni kan fokusera på annat.
Vi hjälper er med flyttstädning, nedpackning av inventarier i lådor som märks upp så de hamnar på rätt plats i det nya kontoret, våra handymans hjälper till att montera ned fasta inventarier och kontorsmöbler för att sedan leverera dem direkt till det nya kontoret och montera dem på anvisad plats, eller eventuellt lagerhålla det ni inte får plats med. Med hjälp av ett stort kontaktnät av samarbetspartners som jobbar med återbruk kan vi också hjälpa er att få betalt för de möbler som ni inte längre har användning för, det som inte går att återanvända tar vi till återvinningen.
Vi hjälper er med flyttstädning, nedpackning av inventarier i lådor som märks upp så de hamnar på rätt plats i det nya kontoret, våra handymans hjälper till att montera ned fasta inventarier och kontorsmöbler för att sedan leverera dem direkt till det nya kontoret och montera dem på anvisad plats, eller eventuellt lagerhålla det ni inte får plats med. Med hjälp av ett stort kontaktnät av samarbetspartners som jobbar med återbruk kan vi också hjälpa er att få betalt för de möbler som ni inte längre har användning för, det som inte går att återanvända tar vi till återvinningen.
Idag är det många som flyttar till mindre lokaler och vi märker också att många föredrar att inte behöva binda upp sig i långa hyresavtal då det är svårt att bedömma om det här med att arbeta hemma kommer att fungera över en längre tidsperiod så får att riskminimera i osäkra tider är det många som väljer kortare hyresavtal med kanske 6 månaders uppsägningstid. Vi har självklart anpassat oss till den nya verkligheten och kan hjälpa er att bli matchad med en fastighetsägare eller uthyrare som kan erbjuda er det. Utöver det finns det många kostnader att kapa, med NORNORM kan du i stort sett kapa kostanden för en arkitekt då de kan leverera en interaktiv 3D-ritning inom 48 h, färdiginredd enligt era önskemål. Då slipper ni inte bara kostanden för arkitekten vilket brukar vara en av de större kostnadsposterna utan ni slipper också binda fritt kapital på kontorsmöbler, för det finns säkert bättre användning för de pengarna i en verksamhet. NORNORM erbjuder färdiginredda kontor där du hyr allt baserat på kvm, 3 euro per kvm utan bindningstid.
Vår tjänst Workplace as a Service är en all-inclusive eller plug & play tjänst för hela kontoret, alla servicetjänster du behöver, transparent pris som baserar sig på antal arbetsplatser och kvm, självklart med hållbara lösningar och utan bindningstid, en modern, flexibel tjänst med ett kort avtal för hela arbetsplatsen så det harmoniserar med hyresavtalet.
Hur kan vi hjälpa er med er kontorsflytt? Låt oss ta ett första kostnadsfritt möte för att ta reda på om vi är en bra matchning för vad ni söker. Lämna er uppgifter i kontaktformuläret så hör vi av oss.